Net zoals de kleren de man maken, geeft een website een gezicht aan een winkel. Om meer klanten naar de winkel te brengen tijdens de eindejaarsperiode hebben we voor Check Point Mol een nieuwsbrief uitgestuurd.
Het voordeel is dat je met een nieuwsbrief op een efficiënte en persoonlijke manier kan communiceren met je doelgroep. De gift ideas, de gemakkelijk te bestellen cadeaubon en de kerstvitrine mochten dus zeker niet ontbreken in de nieuwsbrief.
Met een nieuwsbrief op een efficiënte en persoonlijke manier kan communiceren met je doelgroep
De klanten effectief naar de winkel brengen, dat doen we met het tonen van de kerstgeschenken. Met één muisklik krijg je een overzicht van het ruime geschenkenassortiment. Zo kan de klant in alle rust nadenken over welke cadeau het best onder de kerstboom past.
Weet je niet zeker welke kleding je het best kan schenken? Via doeltreffende e-mailmarketing is het makkelijk om een cadeaubon aan te vragen. Het is zo simpel als een formulier invullen en je bedrag betalen. Daarna wordt er een cadeaubon per post opgestuurd. Eenvoudig, toch?