Voor de decorbouwers met ballen van Deusjevoo mochten we een nieuwe responsive website maken. Deze website op maat moest in ieder detail het unieke DNA van Deusjevoo uitstralen.

Toch moest de vorige website van Deusjevoo zeker niet onderdoen. De website kreeg ondanks de nodige jaren dienst nog steeds positieve reacties en straalde écht het Deusjevoo DNA uit. "Jullie website is écht anders" was de boodschap dan ook vaak, iets waar het hele Deusjevoo team tot op heden nog terecht zeer trots op is.

Dit gevoel moesten we in de nieuwe website zekere overnemen. Van een uitdaging gesproken, we werken immers niet elke dag voor kabouters!

Tijd voor nieuwigheid

Een website hebben was vroeger voldoende, maar de dag van vandaag spelen er meer en andere factoren mee die bepalen of je website succesvol is. Om voldoende online leads aan te trekken is het belangrijk om op de eerste pagina van Google vindbaar te zijn.

Naast inhoudelijke SEO optimalisaties, hecht Google ook veel belang aan het technische gedeelte van je website. Hier begon de vorige website duidelijk zijn grip te verliezen. De website was niet responsive, er was geen conversiemeting aanwezig, de afbeeldingen waren te klein, geen beveiligde verbinding, ...

Kortom, redenen genoeg om te gaan voor een nieuwe website. Met een figuurlijke hoek af uiteraard ;-)

DNA Deusjevoo

Al vanaf de briefing was duidelijk dat de nieuwe website een grafische parel moest worden. In het verleden kozen potentiële klanten immers voor Deusjevoo omdat hun website net dat tikkeltje anders was dan de rest.

Het hele project balanceerde voortdurend op de grenzen van design en usability. Een grafisch mooie website moet immers geen steken laten vallen op het vlak van gebruiksvriendelijkheid. DNA Deusjevoo vs usability!

Om het DNA van Deusjevoo terug te laten komen in de website, ontdek je regelmatig leuke gimmicks. Zo kom je af en toe eens een fladderende vlinder tegen of zie je een boze kabouter verschijnen. Telkens een knipoog naar het opvallende en originele kabouter karakter van Deusjevoo.

Naast de x factor van de website was ook het aantrekken van potentiële klanten een prioriteit. Daarom werd er op elke pagina een duidelijke call-to-action button voorzien, geheel in eigen Deusjevoo stijl!

PS: Ben je even de weg kwijt? Klik dan op de detonator onderaan de website ;-)

Een tevreden klant

Zoals steeds is de samenwerking op en top professioneel. Je voelt je als klant nauw betrokken.

Ze zeggen wel eens: "De beste reclame komt van je eigen klanten".
Niets is minder waar, daarom laten we Jo, zaakvoerder van Deusjevoo, graag wat vertellen over onze samenwerking:

"We zijn niet aan ons proefstuk toe bij Analyz-it. Ze hebben onze vorige site ook al gebouwd. We wisten wat we konden verwachten. Zoals steeds is de samenwerking op en top professioneel. Je voelt je als klant nauw betrokken. Als creatief bureau durven we de lat wel eens erg hoog leggen, maar nooit hoor je van hen, dat gaat niet, dat kan niet of het is te moeilijk. Ze gaan steeds mee in onze wensen en ideeën en maken ze vervolgens sterker. Je hebt één aanspreekpunt. Super om mee samen te werken."

"In een tijd dat alle sites op elkaar beginnen te lijken, zijn wij erin geslaagd om het toch duidelijk een “Deusjevoo” smoel te geven. Onze missie; wij maken de wereld mooier door blij design (vaak met een hoek af), wel dat straalt onze site helemaal uit."

"Eerlijk, ik had schrik om de transformatie aan te gaan. Onze site scoorde uitzonderlijk goed, ondanks de ouderdom bleven wij complimenten krijgen. We moesten veranderen om onze vindbaarheid te optimaliseren. Op dit ogenblik zijn wij enkel maar tevreden dat we de stap hebben gezet"


Lijkt een creatieve renderende website ook iets voor jouw bedrijf?

Neem contact op voor info