Meer conversies voor een lager budget

Voor Autoglass Benelux mochten we begin 2018 starten met een Google Ads campagne. In het verleden hadden zij reeds een relatief succesvolle campagne, maar daar misten zaakvoerders Bart en Bianca een vinger aan de pols. Meer inzichten in de uitgaven en resultaten, dat krijg je bij Analyz-it!

Wat mag je verder nog verwachten? Wat dacht je van meer Google AdWords conversies voor een lager advertentiebudget? Dat hebben we waargemaakt voor AutoGlass BeNeLux!

Als je de twee periodes met elkaar vergelijkt, hebben we de kost per aanvraag met 12% naar beneden gebracht. Hoeveel zou jouw onderneming op deze manier kunnen besparen per jaar?

Weet je niet hoeveel een online aanvraag voor jouw onderneming kost? Dan moeten we dringend eens samen aan tafel zitten, want meten is weten!

Vernieuwde responsive website die GDPR-compliant is

Na de evaluatie van de resultaten kwam zaakvoerder, Bart Stouten, met de vraag of een aanwezigheid op sociale media een meerwaarde voor Autoglass Benelux kan betekenen? Strategische berichten plaatsen op Facebook, Instagram, LinkedIn, etc. is voor elke bedrijf een meerwaarde. De juiste vraag is: “is de huidige website hierop voorzien?”

Uit studies blijkt dat, in 2017, 50,3% van alle websitetraffic gegenereerd wordt door mobiele bezoekers. Als we gaan kijken naar deze cijfers voor Facebook, dan zien we dat maar liefst 95,1% van alle gebruikers, Facebook via smartphone gebruikt. Het is dan ook logisch om te zeggen dat een website die mobiel niet goed leesbaar is, een negatieve invloed heeft op je onlinemarketing inspanningen en al helemaal als je wil inspelen op sociale media. Een volledig nieuwe website diende gemaakt te worden.

De vernieuwde website van Autoglass Benelux is 100% mobiel responsief. Dit wil zeggen dat het design van de website zich aanpast naargelang het apparaat dat je gebruikt. Maar daar stopt het niet bij. Alle nieuwe websites die ontwikkeld worden door Analyz-it, zijn GDPR compliant. Je hoeft dus niet meer wakker te liggen van de gevreesde GDPR wetgeving en haar consequenties.

Uiteraard heeft de website ook grafisch een update gekregen. In plaats van een oubollige A4 look-and-feel is de website nu helemaal in de breedte opengetrokken. Dit in combinatie met een krachtige video op de homepage zorgt voor een mooie en aangename website-ervaring voor de klant.


Wil je ook een website laten maken die perfect werkt op mobiel, GDPR compliant is en waarmee je de juiste klanten aantrekt?

Neem dan contact op met Analyz-it. Je kan ons steeds een e-mail sturen of ons telefonisch bereiken via 011 74 36 76. Je kan natuurlijk ook altijd een contactformulier invullen.