Adverteren met Google AdWords

Verhoog op korte termijn de vindbaarheid van je bedrijf! Je bepaalt zelf de boodschap die je potentiële klant ziet en
het bedrag dat je per dag wil betalen. Bovendien kunnen de resultaten kort en snel opgevolgd worden, waardoor je
meteen ziet wat er werkt en wat niet werkt. 

Hoe werkt Google AdWords?

Google AdWords werkt volgens een kost-per-klik (CPC) principe waarbij je betaald als een bezoeker op je advertentie klikt.
Deze advertenties verschijnen bovenaan de zoekresultaten.

Door te adverteren met AdWords krijg je dus meteen meer zichtbaarheid in Google én trek je meer gerichte bezoekers naar je website aan!

Contacteer ons

 

Waarom adverteren met Google AdWords?

Volledige controle over je budget

Met Google AdWords betaal je enkel voor mensen die daadwerkelijk interesse hebben in jou producten of diensten.
Je kan bovendien nooit over budget gaan!

Werf online nieuwe klanten

Meer leads of online verkopen? Door te adverteren met AdWords verhoog je meteen de zichtbaarheid van je bedrijf in Google!

Wereldwijd of lokaal adverteren

Ga voor lokaal, nationaal of internationaal. Met Google AdWords stel je zelf de regio in die  je wil bereiken!

Voor elk budget

Je bepaalt zelf hoeveel budget per dag je investeert in de campagne. Dit kan al reeds van 5 tot 10 euro per dag.

Adverteren met AdWords: waarom Analyz-it?

Wil je graag adverteren met Google AdWords, maar heb je zelf geen tijd om de campagnes op te volgen en te optimaliseren?
Dan is het uitbesteden van AdWords een goede keuze en biedt de samenwerking met Analyz-it een heleboel voordelen:

  • Geen abonnementsformule, iedere maand opzegbaar!
  • Persoonlijk advies en serviceverlening
  • Meer dan 15 jaar ervaring in het internet
  • Wij zijn een erkend Google Partner
  • Talrijke succesverhalen
  • We werken momenteel aan meer dan 100 campagnes. Enkele van onze tevreden klanten zijn:
  

  

Analyz-it als Google AdWords Certified Partner

Sinds jaar en dag is Analyz-it een gecertificeerd Google AdWords bureau.
Dit certificaat houdt in dat we door Google officieel erkend worden voor het uitwerken van professionele
Google AdWords campagnes en beschikken over gevorderde kennis van het AdWords programma.

Om dit gegeerde Google Partner label te bemachtigen, moet ieder bureau slagen voor de examens die Google oplegt.
Deze examens behandelen niet alleen de basistechnieken van Google AdWords, maar testen ook de kennis over meer
geavanceerde technieken in het zoek- en displaynetwerk van Google.

Ter vergelijking met andere Google Partners behalen we een hogere score.

Starten met Google AdWords?

Contacteer ons vrijblijvend voor meer informatie over Google AdWords.

Sluiten

Opgelet!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfgedrag te verbeteren.
Bepaalde functionaliteiten zijn afhankelijk van deze cookies.
Indien u meer informatie wilt over onze cookie policy kan dat door deze pagina te raadplegen.