Nieuwsbrief voor Check Point Mol

onze meerwaarde: Om meer klanten naar de winkel te brengen heeft Analyz-it een nieuwsbrief uitgestuurd voor Check Point Mol.

Net zoals de kleren de man maken, geeft een website een gezicht aan een winkel. In 2014 heeft Analyz-it een nieuwe website gelanceerd voor Check Point Mol. Deze nieuwe website sluit aan bij het trendy imago van de Molse kledingzaak. Om meer bezoekers naar haar winkel te krijgen, heeft Check Point Mol opnieuw beroep gedaan op de expertise van Analyz-it. Hoe we het hebben aangepakt, dat lees je hiernaast.

 

Ook starten met e-mail marketing? boek een afspraak

Nieuwsbrief voor Check Point Mol

Om meer klanten naar de winkel te brengen tijdens de eindejaarsperiode hebben we voor Check Point Mol een nieuwsbrief uitgestuurd via Priormail. Dit is het mailingsprogramma van Analyz-it. Het voordeel is dat je met een nieuwsbrief op een efficiënte en persoonlijke manier kan communiceren met je doelgroep.De gift ideas, de gemakkelijk te bestellen cadeaubon en de kerstvitrine mochten dus zeker niet ontbreken in de nieuwsbrief. 

De klanten effectief naar de winkel brengen, dat doen we met het tonen van de kerstgeschenken. Met één muisklik krijg je een overzicht van het ruime geschenkenassortiment. Zo kan de klant in alle rust nadenken over welke cadeau het best onder de kerstboom past.

Weet je niet zeker welke kleding je het best kan schenken? Via de nieuwsbrief is het makkelijk om een cadeaubon aan te vragen. Het is zo simpel als een formulier invullen en je bedrag betalen. Daarna wordt er een cadeaubon per post opgestuurd. Eenvoudig, toch?

Wil jij ook meer klanten naar je winkel? Contacteer ons dan vrijblijvend op contact@analyz-it.be of bezoek onze contactpagina
Sluiten

Opgelet!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfgedrag te verbeteren.
Bepaalde functionaliteiten zijn afhankelijk van deze cookies.
Indien u meer informatie wilt over onze cookie policy kan dat door deze pagina te raadplegen.