In progress: ERP-applicatie op maat

onze meerwaarde: Doordat we goed geluisterd hebben naar Aspec en de wensen van hun klanten, kwamen we tot een doorgedreven automatisatie waardoor ook de eindklant ontzorgd werd. Eindklant tevreden, Aspec tevreden, wij tevreden !

De corebusiness vanAspec is het leveren van verse friet in verschillende maten en soorten aan frituren en restaurants in de wijde omgeving van Hasselt. Eveneens kermisfrituren worden geleverd op locatie.

Wat uniek is aan de Aardappel SPECialist is dat de zaakvoerders en hun team dicht bij hun klanten staan. “Ken uw klanten”! is hier een understatement! Ze vinden het belangrijk dat de klant kan bezig zijn met zijn eigen core business en geen zorgen heeft omtrent zijn verse aardappelproducten. Daarom is iedere klant voor Aspec nog echt uniek en zo zal hij ook worden behandeld! Een “neen” zal je bij hen niet vaak tegenkomen!

Wil je ook een web applicatie? boek een afspraak

Om ervoor te zorgen dat de klanten van Aspec nooit zonder patatjes vallen, is een betrouwbare applicatie noodzakelijk en laat dat nu net de specialiteit van Analyz-it zijn. Na een goed gesprek met de zaakvoerders zijn we in actie geschoten om de webapplicatie vorm te geven.

Klanten- & vestigingbeheer

In het klantenbeheer kan Aspec zelf klantenprofielen aanmaken. Naast een adres kunnen ze de klantengegevens verrijken met: btw-nummer, prijsgroep, frequentie van bestelling, betaalwijze en de leverwijze.

(klik op de afbeelding voor een grotere weergave)

Deze klantengegevens kunnen gekoppeld worden aan één of meerdere vestigingen. Op de detailfiche van deze vestiging vind je buiten de klantengegevens ook: de facturatiegegevens, de openingsuren, verlofmomenten, de contactpersonen en een bestelhistoriek/bestelvoorspelling. 

(klik op de afbeelding voor een grotere weergave)

Voorspelling van bestelling

Aangezien de gesneden aardappelproducten van Aspec niet voor eeuwig vers blijven, is het belangrijk om geen overschot te creëren bij hun klanten. Een schatting van de bestelling op basis van de bestelhistoriek is dan ook een handige functionaliteit om de voorraad steeds op peil te houden.

Productbeheer

Uiteraard kunnen er in de database ook producten worden toegevoegd. Deze kunnen tot in detail voorzien worden van additionele informatie zoals: productgroep, variant, gewicht en de verdeler.

Eénmaal de levering gebeurd is, zal dit automatisch gecommuniceerd worden aan  hun boekhoudpakket. Deze koppeling elimineert het manueel werk en versnelt het hele administratieproces.

(klik op de afbeelding voor een grotere weergave)

Picking list

Om de producten tot bij de klant te krijgen, maakt Aspec gebruik van bepaalde leverroutes. Elke klant kan dus ondergebracht worden in een zelf aangemaakte route, zodat het transport zo efficiënt mogelijk gebeurt.

Maar daar stopt het niet. In de toekomst zal er een mobiele webapplicatie voorzien worden om de volgorde van het inladen en het afleveren te bepalen. Op die manier worden de producten die als eerste geleverd dienen te worden, als laatste in de bestelwagen geplaatst.

Locatie kermisfrituren

Ook de kermisfrituren wil Aspec op de best mogelijke manier bedienen. Om de routes van de kermisfrituren in beeld te brengen, zal de webapplicatie worden uitgebreid.

Gebruiksvriendelijke interface

Alvorens de nieuwe webapplicatie in gebruik genomen werd, was het verwerken van een bestellen een zeer omslachtig proces, met veel manueel werk. We hebben daarom niet alleen naar de functionaliteiten gekeken, maar ook naar de navigatie en het design. Dit maakt het verwerken van bestellingen niet alleen eenvoudiger, maar ook aangenamer.

Ook een applicatie op maat?

Contacteer ons dan telefonisch via +32 (0)11 74 36 76 of stuur ons een mailtje. Je kan natuurlijk ook altijd ons contactformulier invullen.

Evi van Aspec aan het woord:

"Als ik zo vrij mag zijn.. ik vind dat jullie je meerwaarde beter in de verf mogen zetten!

Namelijk dat wij geen gewoon bedrijf zijn waarin de klant simpel bestelt en wij gewoon moeten leveren. Dit zou  iedereen kunnen programmeren.

De meerwaarde van Analyz-it zit net in het feit dat jullie eerst geluisterd hebben naar onze ervaring en kennis van onze klanten. Dit verhaal is dankzij een gedreven stapsgewijze analyse met Roeland en Jan, digitaal tot vorm gekomen.

De eindklant krijgt in de toepassing  een unieke service die zeer ver gaat: oa 'tot waar wil ik geleverd hebben', 'tussen welk uur', 'wat als ik vergeet te bestellen?', enz... We ondervangen straks alle mogelijke scenario’s in jullie applicatie. Zo hoeft onze klant niet bezig te zijn met deze zorgen maar ontnemen we hun deze stress en ligt hun frigo altijd vol verse producten.

Al deze info is straks digitaal helder voor iedereen en wij hebben nog meer tevreden klanten dankzij Analyz-it! Wat ons uniek maakt - 'ken uw klanten' - hebben we dan ook teruggevonden in onze samenwerking met jullie! Roeland en Jan kennen ons intussen als zaakvoerders en respecteren de werking van ons bedrijf. Dit was een zeer belangrijke basis om te starten en zo zullen we straks dankzij Analyz-it ook zelf heel wat minder zorgen hebben! "

Sluiten

Opgelet!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfgedrag te verbeteren.
Bepaalde functionaliteiten zijn afhankelijk van deze cookies.
Indien u meer informatie wilt over onze cookie policy kan dat door deze pagina te raadplegen.