Om de kwaliteit van hun diensten ook digitaal te tonen, ging Global Care Clinic op zoek naar een nieuwe digitale partner.

Digitaal imago

Met zowel nationale als internationale klanten is het belangrijk dat je digitale imago 100% in orde is. Een goede Google-score, een gebruiksvriendelijke navigatie en een mobiel geoptimaliseerde website zijn maar enkele van de parameters waar je rekening mee dient te houden. Met de oude website van Global Care Clinic werd niet meer aan alle voorwaarden voldaan.

In plaats van een upgrade van het bestaande platform koos Global Care Clinic om tabula rasa te houden en met een onbeschreven blad opnieuw te beginnen. Om het verhaal tot een succesvol einde te brengen, contacteerden ze Analyz-it.

Nieuwe geoptimaliseerde website

Op een korte termijn werd de website helemaal afgewerkt, zowel het design als de invulling werden zeer vlot uitgevoerd. De website moest duidelijk het totaalaanbod aan ingrepen weergeven. Alles wat belangrijk is voor een patiënt, zoals de ingrepen, voor- en na foto's en prijzen, werden duidelijk in kaart gebracht en geïmplementeerd in de opmaak van de website.

Het resultaat is een zeer mooie en gebruiksvriendelijke website die de nodige informatie bevat.

Marketing traject

Naast het maken van hun nieuwe website, mochten we ook hun online marketing uitvoeren. Global Care Clinic profiteerde vanaf het begin al van veel websitebezoekers door hun naamsbekendheid. Om bezoekers naar de website te trekken die nog niet bekend waren met Global Care Clinic, hadden we een Google AdWords campagne opgestart die volledig non-branded was. Lees er hier alles over.


Ook een professionele website op maat?

Aarzel dan niet en contacteer ons