De manier waarop we informatie opzoeken is de voorbije jaren sterk veranderd. Terwijl 10 jaar geleden iedereen zijn computer gebruikte om te Googelen is dat vandaag de dag de smartphone geworden. Hoog tijd voor een mobiele verandering, moeten ze bij Google gedacht hebben.

Google is steeds opzoek om de gebruiksvriendelijkheid van zijn gebruikers te garanderen. Hun advertenties in de zoekresultaten aanpassen aan het scherm van een smartphone, is dan ook een logische beslissing. Als gevolg krijgen Google AdWords adverteerders, zoals Analyz-it, meer tekstruimte om een boodschap voor jouw bedrijf te formuleren.

Weet je nog niet Google AdWords juist is? Lees dan zeker ons artikel over Google AdWords eens.

Wat betekent dit voor de advertenties?

  • In plaats van één titel, heb je bij de nieuwe advertenties nu ruimte voor twee titels van elk maximaal 30 tekens.
  • De zichtbare URL heeft nu de mogelijkheid om twee breadcrumbs toe te voegen.
  • In plaats van twee kleine beschrijvingsvelden is er nu één groot beschrijvingsveld van maximaal 80 tekens.

Wat betekent dit voor jouw onderneming?

Om potentiële klanten te overtuigen om jouw website te bezoeken, is het nodig om teksten te schrijven die hen aanspreken. Met de uitgebreide tekstadvertenties krijgt Analyz-it meer vrijheid om een advertentie te schrijven gericht op jouw doelgroep. Een boodschap die hen zo aanspreekt, dat ze niet anders kunnen dan jouw website bezoeken. Met de uitgebreide tekstadvertenties halen we (nog) meer rendement uit je AdWords campagnes.


Meer klanten aanwerven met je website?

Ben je na het lezen van deze tekst klaar om de sprong te wagen? Analyz-it heeft jarenlange ervaring in het opstarten van online marketing campagnes. Contacteer ons vrijblijvend voor meer informatie.