Google Partners is de nieuwe naamgeving van het programma dat Google heeft opgezet om bureaus en online marketing agencies te beoordelen. Bedrijven die zich kwalificeren voor de Google Partner-status worden door Google erkend en herkend als betrouwbare zakenpartner.

Wat hebben we daarvoor gedaan?

Om deze Google Partner-status te behalen, moesten we voldoen aan de volgende vereisten.

1. Examens afleggen

Om de Google Partner-badge te behalen, moesten we slagen voor examens. Deze examens gaan over de beginselen van online adverteren, maar ook over geavanceerde tactieken in zowel het zoek- als displaynetwerk.

2. Beheren van budgetten

Om de Google Patner-badge te behalen, moesten we ook voldoende uitgaven voorleggen voor de beheerde accounts. Enerzijds om aan te tonen dat we voldoende actief zijn, anderzijds veronderstelt Google dat een bureau dat een groter budget beheert, meer ervaring heeft.

3. Bewijzen van prestaties

Google controleert continu de kwaliteit van alle campagnes die Analyz-it beheert. Op deze manier meet Google de algehele AdWords prestaties en de klantenondersteuning die aangeboden wordt. Bureaus die een goede kwaliteit leveren, worden daarvoor beloond met een hogere kwaliteitsscore.

Opmerking: De prestatiescore van Analyz-it ligt beduidend hoger dan de gemiddelde Google-partner.

Alleen als je aan bovenstaande voorwaarden voldoet, ontvang je de Google Partner-badge.

Wat zijn de voordelen voor jou?

Kort samengevat betekent de Google Partner-badge dat de kennis en geleverde service van Analyz-it nu ook officieel erkend en herkend wordt door Google. Dankzij deze herkenning weet je dan ook dat je investeringen in goede handen zijn.

Wil je graag eens samenzitten met een Google Partner? Laat het ons dan weten!