Analyz-it is al jarenlang Google Certified Partner. Dat is gelukkig niet enkel om het embleem te kunnen tonen in onze communicatie. Het aanscherpen van kennis en een heropfrissing van de marketingtools die Google Ads aanbiedt zijn één van de redenen om een Certified Partner te blijven.

Jaarlijkse heropfrissing 

Met een sterk evoluerend digitaal landschap blijft Google niet bij de proppen zitten. Met Google Ads als grootste inkomensbron voor het bedrijf, blijven ze de werking en de mogelijkheden ervan verbeteren en uitbreiden. Zo zorgt de AI van Google ervoor, op basis van Machine Learning, dat het de juiste beslissingen kan maken voor de doelgroep van een advertentie en het bijhorende biedingsproces.

Hierdoor kunnen wij nu campagnes opzetten met behulp van AI. Zoekwoorden, koppen, beschrijvingen, landingspagina's, websitelinks kunnen gegenereerd worden met behulp van AI. Dit bevordert de toegankelijkheid van het platform voor kleine ondernemingen. Deze continue uitbreidingen en extra features zorgen er ook voor dat wij als marketeers steeds meer mogelijkheden hebben om jouw marketingdoelen te bereiken.

Een jaarlijkse heropfrissing van de Google Ads marketingtools is dan vaak ook meer dan welkom.

Juiste interpretatie van data

Een logische structuur van je Google Ads campagnes, de juiste biedstrategie en een goede targeting kunnen zorgen voor de gewenste resultaten. Nog belangrijker is het interpreteren van resultaten en de juiste aanpassingen maken wanneer nodig. Goede veranderingen kunnen ervoor zorgen dat campagnes beter renderen als tevoren. Een Google Certified Partner toont aan dat hij/zij beschikt over de nodige kennis om Google Ads campagnes te beheren.

Google Ads Support

Google Ads Certified Partner betekent ook een vaste supportlijn met de Google Ads adviseurs en het technisch support team. Als klant van Analyz-it als Certified Google Ads Partner geniet je mee van directe optimalisaties door Google Ads experten.

Om de tracking en de datacollectie van de Google Ads campagnes te optimaliseren, kunnen onze technische mensen ook connecties maken met externe gateways. First party data kan door deze gateways verzameld worden om nog nauwkeurigere metingen uit te voeren.

Je digitale doelstellingen behalen via Google Ads?

Contacteer ons nu voor een vrijblijvend gesprek.


Neem vrijblijvend contact