Analyz-it is al jarenlang Google Certified Partner. Dat is gelukkig niet enkel om het embleem te kunnen tonen in onze communicatie. Het aanscherpen van kennis en een heropfrissing van de marketingtools die Google Ads aanbiedt zijn één van de redenen om een Certified Partner te blijven.

Jaarlijks wederkerige examens 

Met een sterk evoluerend digitaal landschap blijft Google niet bij de proppen zitten. Met Google Ads als grootste inkomensbron voor het bedrijf, blijven ze de werking en de mogelijkheden ervan verbeteren en uitbreiden. Daarom moeten wij continu opleidingen blijven volgen en jaarlijks wederkerige examens afleggen om Certified partner te blijven.

Nieuwe functies

Tijdens de opleidingen leren we over nieuwe functionaliteiten. Zo zorgt de AI van Google ervoor, op basis van Machine Learning, dat het de juiste beslissingen kan maken voor de doelgroep van een advertentie en het bijhorende biedingsproces.

Hierdoor kunnen wij nu campagnes opzetten met behulp van AI. Zoekwoorden, koppen, beschrijvingen, landingspagina's, websitelinks kunnen gegenereerd worden met behulp van AI. Deze continue uitbreidingen en extra features zorgen er ook voor dat wij als marketeers steeds meer mogelijkheden hebben om jouw marketingdoelen te bereiken.

Een jaarlijkse heropfrissing van de Google Ads marketingtools is dan vaak ook meer dan welkom.

Juiste interpretatie van data

Een Google Certified Partner toont aan dat hij/zij beschikt over de nodige kennis om Google Ads campagnes te beheren. Zo worden we getraind om de resultaten juist te interpreteren en de juiste aanpassingen te maken waar nodig. Goede veranderingen kunnen ervoor zorgen dat campagnes beter renderen als tevoren. 

Google Ads Support

Google Ads Certified Partner betekent ook een vaste supportlijn met de Google Ads adviseurs en het technisch support team. Als klant van Analyz-it geniet je mee van directe optimalisaties door Google Ads experten.

Tenslotte heb je met het developent team van Analyz-it nog een extra troef in huis: Om de tracking en de datacollectie van de Google Ads campagnes te optimaliseren, kunnen onze technische mensen ook connecties maken API's en externe databronnen. First party data kan door deze gateways verzameld worden om nog nauwkeurigere metingen uit te voeren.

Je digitale doelstellingen behalen via Google Ads?

Contacteer ons nu voor een vrijblijvend gesprek.


Neem vrijblijvend contact