Samengevat

Met de web toepassingen en kassa systemen die we ontwikkelden voor de Mariën bakkerijgroep kunnen ze nu al hun kassa's in al hun filialen centraal beheren. Het pad voor groei is gelegd, want het opzetten van een volledig nieuw filiaal is zo eenvoudig als het aanzetten van een nieuwe PC, de kassa opstarten en je bestelling voor de volgende dag doorgeven. 's Anderendaags komen de broodjes binnen en kan men beginnen verkopen.

Overzichtelijk beheer

Als uitbater van een bakkerij moet je op het einde van de dag de rekeningen maken en beslissen hoeveel producten je bij bestelt voor de volgende dag. Maar voor het zover is, moet er veel gebeuren. Dat kan nu veelal automatisch door onze toepassingen:

  • Met het personeelbeheer kan je een profiel voor werknemers toevoegen en bewerken, zodat deze werknemer zich kan inloggen in het centraal kassasysteem.
  • De artikels die terug te vinden zijn in de beheeromgeving worden overgenomen via Axapta. De beheerder kan zelf nog producten toevoegen en bewerken.
  • Met de standaardvoorraad kan de beheerder meegeven hoeveel van elk artikel elke dag in de winkel moet blijven liggen.
  • De uitbater kan bestellingen doorsturen naar Mariën waarin de levertijd en -datum zijn meegegeven. Op die manier beschikt de bakkerij altijd over verse bakkerijproducten.
  • Ook bestellingen die de eindklant heeft geplaatst, zijn overzichtelijk te beheren.
  • Wat het personeel heeft uitgevoerd in het kassasysteem is eenvoudig te monitoren in de beheeromgeving.

Zoals je kan lezen zijn de functionaliteiten van het beheeromgeving uitgebreid. Dit stelt je als uitbater in staat om overzichtelijk de voorraad van jouw filiaal te beheren.

Het centraal kassasysteem

Deze applicatie is gebouwd op in WPF, Windows Presentation Foundation, wat wil zeggen dat het programma op de computer zelf draait, niet in een website. Het kassasysteem stelt de vestigingen in staat om: af te rekenen, bestellingen op te nemen, productstickers aan te maken en labels af te drukken. De vernieuwde kassa’s zijn in real-time verbonden met de hoofdbakkerij zodat de bestelling van de producten efficiënter, sneller en foutloos gebeuren.

API

Om de communicatie tussen de producent (Mariën) en zijn vestigingen te optimaliseren was het broodnodig om een API te ontwikkelen. Dit zorgt ervoor dat de gegevens van Axapta gesynchroniseerd worden met onze database en andersom.

Op die manier kan de uitbater van de bakkerij in real time bestellingen doorgeven aan de producent zodat deze voor het afsluiten van de dag al weet wat er gebakken moet worden. Andersom worden prijsaanpassingen slechts op één plaats beheerd, en zijn alle bakkerijen in real-time up-to-date.


Een kassasysteem op maat van jouw onderneming? 

Aarzel dan niet en contacteer ons

Sluiten

Opgelet!

Deze website maakt gebruik van cookies om je surfgedrag te verbeteren.
Bepaalde functionaliteiten zijn afhankelijk van deze cookies.
Wil je hier meer over weten? Lees dan hier onze cookiepolicy.