De succesvolle combinatie van een nieuwe website én online marketing

Nieuwe website

Beva Plus heeft nu een nieuwe website die gemaakt is door Analyz-it. Om ervoor te zorgen dat een website goed in Google scoort, zijn er bepaalde technische en tekstuele optimalisaties die je kan doorvoeren. Wij zorgen er steeds voor dat al onze websites standaard al goed geoptimaliseerd zijn. Tijdens de aanmaak van de website zorgen wij dat elk technisch aspect dat Google belangrijk vindt ook geoptimaliseerd is. Maar bij de optimalisatie van een website telt niet enkel de technische kant maar ook de tekstuele inhoud. Voor de SEO-geoptimaliseerde teksten schakelde Beva Plus onze partner Tekstueel in.

Vanaf dat de nieuwe website van Beva Plus online ging, zijn we meteen gestart met een Google Adwords campagne (SEA)

Geoptimaliseerde website = betere SEA

Het was al snel duidelijk dat de nieuwe website een gunstige invloed had op de Google AdWords campagne. Zo geeft Google bij een goede website een betere kwaliteitsscore op je zoekwoorden en zorgt dit ervoor dat je hoger in de ranking komt en een lagere kost per klik hebt

De eerste maand

In het begin van de maand werden er duidelijke afspraken gemaakt met de klant, het dagbudget en de opvolgingsuren werden vastgesteld. Onze taak bestond er in om de campagne rendabel te krijgen. We kunnen nu al besluiten dat de eerste maand een groot succes was. In totaal heeft onze Google AdWords campagne gezorgd voor 13 conversies (contact- of offerteaanvragen). Met een kost per lead van minder dan € 25!

Stijging in conversies

Per maand 


Per kwartaal

Naarmate de campagne verder geoptimaliseerd wordt, kan men een duidelijke stijging zien in het aantal conversies. Omdat de vraag (behoefte) bleef toenemen is het dagbudget ook gestegen om aan deze vraag te voldoen. 

SEO geoptimaliseerde teksten

Dankzij de Google AdWords campagne hebben we een overzicht op de goede zoekwoorden die leiden tot conversies. Met deze zoekwoorden worden teksten op de website geoptimaliseerd zodat de website ook gratis goed scoort op de zoekwoorden

Doelstelling

Wij geloven dat goede afspraken, goede vrienden maken, daarom spreken wij na een evaluatieperiode van drie maanden een bepaalde doelstelling af. Door een doelstelling af te spreken zijn wij op de hoogte van de verwachtingen van onze klanten. 

De toekomst

Tijdens de maanden die volgen, doen wij ons best om meer conversies te behalen aan een kost per conversie die binnen de doelstelling ligt. Elke drie maanden worden onze inspanningen geëvalueerd en de doelstellingen bijgestuurd. Deze doelstellingen proberen wij dan zo goed mogelijk te vervullen naar wens van de klant. 


Zullen we samen eens jouw online marketing onder de loep nemen?

Neem vrijblijvend contact op!