De touch screen toepassing in de winkels heeft als doel om:

  • Labels te drukken aan de bedieningstogen in de winkels
  • Derving (niet-verkochte produkten) in te geven per vestiging
  • Klantbestellingen in te geven per winkel
  • Dagbestellingen te berekenen op basis van verkochte producten per dag
  • Verkoops- en kassa-informatie te centraliseren vanuit verschillende vestigingen naar één centrale database.

In de productie wilde bakkerij Mariën een systeem met een 40-tal grote schermen om de distributie beter te regelen. Hiervoor hadden ze een offerte aangevraagd bij een gespecialiseerde firma.

Analyz-it mocht ook een voorstel doen, dat al snel goedkoper bleek te zijn. We hebben hiervoor een klein stukje maatwerk software ontwikkeld om de bestellingen te visualiseren in de productie op basis van webapplicatie.

Bakkerij Mariën heeft nu een uniek en betaalbaar dispatch-systeem.

Thomas Mariën
Bedrijfsleider
Marien Bakkerij Producten

17 april 2006

Thomas Mariën getuigt:

Projectverloop:

We zijn zeer tevreden over het verloop van het project. Er werd constructief en op een duidelijke manier naar een passende oplossing gezocht. De adviseurs en programmeurs van Analyz-it hebben eerst alle mogelijkheden aangekaart, waarna doordachte adviezen volgden. Er kwam een budgetvriendelijke en efficiënte oplossing naar voren.

Analyse - Programmatie:

Tijdens de analyse werd er duidelijk gedocumenteerd wat we wilden, waarna er een gedetailleerde beschrijving volgde. De programmatie volgde zeer snel en tijdens de ontwikkelingen was Analyz-it ook zeer flexibel naar het aanpassen van eventuele problemen.

Kostprijs:

Het maatwerk dat we opgeleverd kregen is een betrouwbaar en efficiënt softwarepakket; een kostbare investering, maar zeker de moeite waard!

Aandachtspunten:

Tijdens de eerste weken na oplevering hebben we enkele minpuntjes ontdekt in de software, die uiteraard netjes opgelost zijn. Analyz-it voorzag een bugfixing periode waarin deze zaken aangepast worden. Voor ons is vanaf dan alles prima verlopen.

Gebruiksvriendelijkheid:

Qua gebruiksvriendelijkheid kan ik zeggen dat het een doordacht concept geworden is.

Wat had beter gekund:

Ik zou aanraden aan anderen om vooraf goed na te denken over de lange termijnvisie van de toepassing. Er is er doorheen de jaren nog nood geweest aan verscheidene aanpassingen, dus hadden we best vanaf de start nog beter geanalyseerd.

Helpdesk:

De reactiesnelheid op vragen is zeer goed, we krijgen steeds op korte tijd een reactie of interventie. Voor een firma als de onze, die letterlijk 24/24 werkt, is er altijd tijdig een oplossing of reactie geweest voor onze vragen.

Als ik Analyz-it zou aanprijzen aan een vriend in één zin: … Sterk en flexibel in maatwerk!!!


Ook een e-commerce applicatie op maat van je bedrijf nodig?

Neem contact op voor meer info