Na de lancering van hun nieuwe website merkte Ivo Cox dat de bezoekers nog niet meteen de weg vonden naar de nieuwe website. Enerzijds door een beperkte vindbaarheid in Google, anderzijds door de nieuwe bedrijfsnaam.

Resultaat op korte termijn

Na één telefoontje was de doelstelling duidelijk: op korte termijn meer bezoekers naar de website lokken. Hoe vlugger, hoe liever! Dat klonk alvast als muziek in de oren van onze marketeers want ze schakelden meteen een versnelling hoger en zorgden diezelfde dag nog dat de Google AdWords campagne (SEA) actief was, zonder verlies aan kwaliteit.

De Google AdWords campagne richt zich vooral op de toepassingen tentoongesteld op de website: glazen binnendeuren, glazen douchewanden of glazen trapleuningen zijn hier maar enkele voorbeelden van. Door mooie en duidelijke foto's weer te geven, krijgt de bezoeker al meteen een idee van de professionaliteit van Coxglas.

Het opstarten van de AdWords campagne loont alvast en de eerste resultaten zien er veelbelovend uit. Zo zijn er niet alleen rechtstreekse conversies vanuit Google AdWords geregistreerd, maar zien we ook een heuse stijging in SEO, de organische ofwel gratis bezoekers van Google.


Starten met search engine advertising?

Neem gerust contact op voor een vrijblijvend voorstel.

Sluiten

Opgelet!

Deze website maakt gebruik van cookies om je surfgedrag te verbeteren.
Bepaalde functionaliteiten zijn afhankelijk van deze cookies.
Wil je hier meer over weten? Lees dan hier onze cookiepolicy.