BEVA PLUS liet in 2016 een website bij Analyz-it bouwen. Vervolgens zijn we gestart met een marketing traject, dat we nu nog steeds uitvoeren. In 2018 hebben we de aanvragen weten te verdubbelen vs. 2017.

Minimum 2 aanvragen per dag

In 2018 mochten we voor de tweede keer op rij aan de slag voor BEVA PLUS en kregen we de opdracht van BEVA PLUS om elke dag minstens 2 aanvragen binnen te halen. Geen eenvoudige taak. Om dit te bereiken hebben we een goede strategie uitgewerkt die zich richt op de verschillende regio's en doelgroepen. Om in elke regio een goede visibiliteit te creëren hebben we ook het Google AdWords budget moeten verhogen.

We hebben aan elke regio een apart budget toegewezen en vervolgens verder gewerkt op de meest succesvolle regio's. Dit in combinatie met de focus op de juiste zoekwoorden, heeft tot mooie resultaten geleid, zo hebben we het aantal aanvragen verdubbeld.

SEO optimalisatie

Daarnaast hebben we ook gewerkt om de organische resultaten van BEVA PLUS in Google te verbeteren Daarvoor hebben we samen met Tekstueel SEO pagina's en blogs laten schrijven met succesvolle zoekwoorden die we uit Google AdWords gehaald hebben.

Het resultaat van onze inspanningen vind je in de onderstaande grafiek. In deze grafiek hebben we de totale aanvragen van 2017 vergeleken met 2018. Hier uit blijkt dat de resultaten in 2018 beter zijn dan in 2017.

Grafieken aanvragen 2017 vs. 2018:

Online marketing BEVA PLUS

Blauw: 2017, rood: 2018

2019

In 2019 gaan we het succesvolle marketing traject verder uitbouwen. We gaan Google Ads en SEO met nog andere diensten combineren om de aanvragen te laten stijgen. We zullen de huidige Google AdWords campagnes combineren met display, YouTube en remarketing advertenties. Daarnaast zullen we ook een sociale media traject uitstippelen om de naamsbekendheid van BEVA PLUS te verhogen.


Ook een professionele marketingcampagne op maat?

Vrijblijvend contact opnemen