Het doel van La Buena Vida was al snel duidelijk, het aantrekken van nieuwe klanten. Onder nieuwe klanten verstaan we personen die nog nooit gekocht hebben via de webshop of in de winkel van La Buena Vida.

Omdat La Buena Vida exclusievere Spaanse wijnen verkoopt is niet elke wijnliefhebber in België een potentiële klant. Om de doelgroep juist in kaart te brengen, werd er een doelgroepanalyse gedaan. Zo kregen we een duidelijk beeld over de doelgroep van La Buena Vida en wisten we hoe de online marketing aan te pakken.

Onze aanpak

We maakten een concreet plan van aanpak op. Verschillende online marketing kanalen werden ingeschakeld om de doelgroep op het juiste moment de juiste boodschap te brengen.

We maken gebruik van onderstaande kanalen:

De resultaten?

Door het inzetten van onze online marketing kennis hebben we de omzet op korte termijn laten stijgen met 200%.

Online marketing La Buena Vida

Starten met online marketing?

Neem gerust contact op voor een vrijblijvend voorstel.

Vrijblijvend contact opnemen

Sluiten

Opgelet!

Deze website maakt gebruik van cookies om je surfgedrag te verbeteren.
Bepaalde functionaliteiten zijn afhankelijk van deze cookies.
Wil je hier meer over weten? Lees dan hier onze cookiepolicy.