SKP draagt veiligheid hoog in het vaandel. Hun toewijding aan betrouwbaarheid, transparantie, kwaliteit en veiligheid weerspiegelt in elk aspect van hun dienstverlening, dus ook hun website.

Documenten veilig online

Voor SKP ontwikkelde Analyz-it een geavanceerd documentbeheersysteem, waardoor klanten overal en altijd toegang hebben tot de meest essentiële documenten met betrekking tot hun bestellingen. Of het nu gaat om keurings- en testcertificaten, gebruiksaanwijzingen of orderdocumenten, SKP zorgt ervoor dat al hun klanten eenvoudig en efficiënt toegang hebben tot de benodigde informatie.

Koppeling met ERP

Wat dit systeem onderscheidt, is de naadloze integratie met het ERP-pakket van SKP. Door het documentenbeheersysteem te koppelen aan hun ERP-systeem, kunnen gebruikers de documenten rechtstreeks vanuit de bron raadplegen. Dit bespaart niet alleen een hele hoop werk voor SKP, maar verzekert ook dat alle documentatie nauwkeurig en up-to-date is. Met deze extra dienstverlening onderstreept SKP hun toewijding aan veiligheid en betrouwbaarheid.

Hoe het werkt

Zodra je als klant in het ERP-systeem van SKP bent geregistreerd, krijg je toegang tot het documentenbeheersysteem op de SKP-website. Alle documenten die in het ERP gekoppeld zijn aan je klantenprofiel, worden overzichtelijk weergegeven op de SKP website. Dankzij de handige zoekfunctie kies je eenvoudig tussen keurings- en testcertificaten. Het enige wat je nodig hebt, zijn drie opeenvolgende tekens van een serienummer, artikelcode of naam en het systeem vindt binnen een seconde de juiste documenten voor je. Ook orderdocumenten kunnen zonder problemen via het documentenbeheersysteem worden opgevraagd.

Meer weten over webapplicaties op maat?

Wil je ontdekken wat Analyz-it voor de digitale automatisering van jouw bedrijfsprocessen kan betekenen? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Neem contact op voor meer info »