Een korte geschiedenis

BEVA PLUS is de renovatiespecialist op gebied van ramen en deuren en viert in 2024 zijn 20-jarig jubileum. Van 2016 t.e.m. 2023 ondersteunden we deze onderneming met het beheren van Google Ads-campagnes en het opmaken, plaatsen en promoten van social media posts op Meta.

Eind 2023 besloot BEVA PLUS echter om hun samenwerking met Analyz-it te beëindigen. De aanleiding hiervoor was een strategische keuze om hun merk te rebranden ter gelegenheid van hun 20-jarig bestaan. Deze rebranding omvatte een nieuw logo, een vernieuwde website en een aangepaste merkidentiteit.

Het probleem

Na de rebranding liet BEVA PLUS hun digitale marketingactiviteiten beheren door een andere partner. Echter, binnen drie maanden na het stopzetten van de samenwerking met Analyz-it, zagen ze een aanzienlijke daling in hun online resultaten. De effectiviteit van hun Google Ads-campagnes en campagnes op sociale media namen af en het aantal aanvragen daalden bij gevolg sterk.

De Analyz-it aanpak

Om de dalende resultaten te keren besloot BEVA PLUS om in 2024 opnieuw de samenwerking met Analyz-it aan te gaan. Wij gingen als volgt van start:

  • Evaluatie van de huidige situatie: We begonnen met een grondige analyse van de nieuwe merkidentiteit en de huidige online prestaties. Dit hielp ons te begrijpen welke optimalisaties nodig waren.
  • Herstructureren van Google Ads-campagnes: We optimaliseerden de Google Ads-campagnes door ze beter af te stemmen op de doelstellingen. Dit omvatte het herzien van de campagnestructuur, zoekwoorden, advertentieteksten en biedstrategieën.
  • Optimalisatie van social media content: We creëren en promoten nieuwe social media content aangepast aan de vernieuwde merkidentiteit van BEVA PLUS. Gerichte promoties worden ingezet om het bereik en de betrokkenheid te vergroten.
  • Continu overleg en feedback: Door regelmatig overleg en feedbacksessies met BEVA PLUS, kunnen we onze strategieën voortdurend afstemmen op hun doelstellingen en marktontwikkelingen.

De resultaten van onze inspanningen

Slechts een maand na het hervatten van de samenwerking merkte de klant een positieve veranderingen in de online prestaties van BEVA PLUS.

[Bij aan te vullen]


Wil jij ook stabiele resultaten uit je digitale inspanningen halen? Neem dan contact op met Analyz-it.

Je kan ons steeds een e-mail sturen of ons telefonisch bereiken via 011 74 36 76. Je kan natuurlijk ook altijd ons contactformulier invullen.